Hemligt

Alla inlägg den 7 juli 2013

Av Gjjccjj - 7 juli 2013 22:39

Hej idag fyllde mamma år så då gav vi henne en present att åka till Falsterbo Horse Show (Vi ska di på Onsdag också) 

När vi kom till Falsterbo Så såg vi Kimona. (Dinos gamla ägare) Vi gick med kimona och heness mamma på Falsterbo. Vi tittade på Polo,Gymkana,frestyle med hundar och 7 års hoppning. Det var jätte kul 

Vi åker till Falsterbo på Onsdag också Då följer Kimona med oss. 

  /Liv

Av Gjjccjj - 7 juli 2013 21:45

Hej jag sa att jag skulle säga vad jag gjorde på semestern och här kommer det

Fredag: Vi kom till hotelet och chekadein. När vi kom in i vår "Lägenhet" Så blev jag helt chokad för det va r så fint.

Lördag: Då åkte vi till slåttet och en yrka. Det var jätte varmt och man typ dog!!!

Söndag: Vi åkte och badade. Den varmaste poolen var 39 grader!!! (Den var utomhus)

Måndag: Vi gick på rundturer i opera huset och i parlamentet

Tisdag: vi gick på zoo!! Det var jätte kul. Det häftigaste var nog att jag klappade en sengångare 

Onsdag: Vi åkte ut på steppen. Det var jätte varmt!! 

Torsdag: Vi åkte hem!! Borta bra men hemma bäst

Så ungefär har min semester sett ut

P.S Det kanske kommer lite bilder från zoo

  /Liv

Presentation


jag är en tjej på 11 vårar. jag går på Vallkärra skola. Jag är en hungerspelen nörd. Hungerspelen är bäst!!
jag har en häst som heter Dino. Dino är 8 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

heastallet.horseworld.se

4U.com

Hungerspelen!!!!

The Hunger Games Mockingjay Pin

Ovido - Quiz & Flashcards