Hemligt

Alla inlägg under juni 2013

Av Gjjccjj - 26 juni 2013 23:05

Hej!! 

Som ni kanske vet så åker jag till budapest i Ungern på Fredag och kommer hem på Torsdag. Såp mellen 'Fredag och Torsdag blir det ingen bloggning. 

Hejdå 

  /Liv

Av Gjjccjj - 24 juni 2013 09:18

Hej här kommer veckoplaneringen

Måndag: Ester kommer 

Tisdag: Estar är här och vi åker hem till henne och hon kanske följer med till Dino

Onsdag: Har sovit över hos Ester. Åker till Dino

Torsdag: Åker till Dino och packar till jag åker på semester

Fredag: Jag åker till Budabest

Lördag: är i Budapest

Söndag: Är i budapest

Av Gjjccjj - 24 juni 2013 09:10

Hej idag kommer min kusin Ester så då ska hon såvaöver och sen imårgon så åker jag med Ester hem och sover över hos henne. Så då kan det bli kanske ingen bloggning.

  /Liv

Av Gjjccjj - 23 juni 2013 22:27

Hej!! här kommer väckans

Bok: Fatta eld (Nästa bok efter Hungerspelen)

Häst: har ingen aning 

Bästa ridtur: Helt klart idag

Snyggt från Hööks:

 Schabrak för: 399 Kr

Snyggt från Horze:

 Boots fast blå: 129

Det var alt för den här veckan Hejdå

  /Liv

Av Gjjccjj - 23 juni 2013 22:21

Hej idag när jag skulle rida så red vi ner ner till dom evigtgröna ängerna(en kohage siom är ca 3 km. Sen galloperade jag det snabbaste Dino kunde och det var jätte kul det kändes som om vi flög. Sen när jag hade ridit där i 5 min så kom det 3 personer och började titta när jag red.

  /Liv

Av Gjjccjj - 21 juni 2013 14:51

Hej idag så när jag red så utforskade vi skogen. 

När vi hade gått en bit i skogen så kom vi till Kanninlandet ( Den jätte stora ängen) och då hittade jag en ganska lång vg på kanninlandet och galloperade den. Sen skrittade runt hela ängen.

Det kanske inte blir mer bloggning i kväll för vi ska iväg till några.

  /Liv

Av Gjjccjj - 20 juni 2013 17:21

Hej!! nu har jag endrat muspekere. jag har frågat en tjej om det och nu har hon gjort ett inlägg om det. hennes blogg heter http://attlevasomamanda.bloggplatsen.se/ Jag är jette tacksam för det!!

Av Gjjccjj - 20 juni 2013 15:51

Hej! Altså förlåt att jag inte har bloggat.

Måndags: Lekte jag med Stella och Sanna.

Tisdag: Mamma kom hem och jag sovde över i andra huset med Stella och Sanna

Onsdag: Lekte med Stella och Sanna

Torsdag: Lekte med Stella och Sanna och Tilda 

Det var allt som har hänt den här veckan och snart ska jag till Dino

  /Liv

 

Presentation


jag är en tjej på 11 vårar. jag går på Vallkärra skola. Jag är en hungerspelen nörd. Hungerspelen är bäst!!
jag har en häst som heter Dino. Dino är 8 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

heastallet.horseworld.se

4U.com

Hungerspelen!!!!

The Hunger Games Mockingjay Pin

Ovido - Quiz & Flashcards