Hemligt

Alla inlägg den 30 maj 2013

Av Gjjccjj - 30 maj 2013 15:07

Förlåt i går för ingen bloggning. Det blev ganska mycket igår.Först kom Hedvig hem till mig och åkte 20:40. Sen var datorn upptagen. 

 

Så här gick det i Tisdags. Vi komm till stallet så var Dino i hagen så vi gick och hämtade honom. Han var ganska skitig. Sen skrittade jag fram med Amanda. Han gick ganska fint på tyglen i padocken. Sen kom vi in och vi skulle hoppa. Vi skulle hppa gymnastik hoppning. Så först travade vi över bommar Sen la dom upp bommarna och gjorde ett kryss som vi skulle hoppa i trav och landa i gallop. Efter ett tag så hoppade vi alla hinder. så då skulle vi hoppa först studs sen 4 gallopsprång sen ett studs till. efter vi hadde hoppat det några gånger så tyckte Dino det var så kul att han längde gallopen jätte mycket och då när vi kom till andra studset så landade vi nästan i hindret. Efter det var Dino jätte försiktig.

  /Liv

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


jag är en tjej på 11 vårar. jag går på Vallkärra skola. Jag är en hungerspelen nörd. Hungerspelen är bäst!!
jag har en häst som heter Dino. Dino är 8 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<<
Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

heastallet.horseworld.se

4U.com

Hungerspelen!!!!

The Hunger Games Mockingjay Pin

Ovido - Quiz & Flashcards